HTML

Háztartási praktikák kezdőknek és haladóknak

Mosás, főzés, takarítás csupa-csupa nemszeretem munka, de meg kell csinálni. Néha apróságok segítenek könnyebbé tenni az életünket, ezek gyűjtőhelye ez a blog.

Címkék

Linkblog

Archívum

stat

2010.06.18. 10:00 házisárki

Hogy fogyok én

Címkék: fogyokura

Először is nem vagyok kövér! Sovány se, az igaz, van rajtam itt-ott egy kevés felesleg, kicsit több husi, mint szeretném. Ezt ha lefordítom a szigorú számok nyelvére kb. 3 kg-t jelenthet. Ugye nem is olyan vészes! (Persze amikor nem tudom begombolni a kedvenc farmerom, akkor másképp látom a dolgot.)

Amikor szembesültem ezzel a problémával, elkezdtem gondolkodni, hogy mit nem csinálok a nagy fogyókura-guruk tanácsai szerint. Konkrétan semmit. Így kénytelen voltam más megközelítést keresni, és azért vannak dolgok amikről az ember lánya józan ésszel tudja hogy a csípőbősége ellen hat. Így változtattam pár dolgot az életemben:

  • Igyekszem mozogni, többet mint eddig (nem egyszerű rá időt szakítani, de a semminél a kevés is több), ez a lelkemnek is jót tesz, és kevésbé kívánom az édességet.
  • Nagyon szeretem az édességet, nem tudnék lemondani róla, de azért korlátok közé szorítottam, este 6 után már nincs se csoki, se süti.
  • Nem eszem meg a gyerek maradékát, vagy ha sejthető, hogy meghagyja, akkor kevesebbet szedek magamnak.

Ugye, hogy nem nagy szigorítások? És biztos, hogy akinek többet kell fogynia, annak nem elég ennyi, de nekem eddig bevált. Úgyhogy, akinek van egy kis túlsúlya, és itt a hangsúly tényleg a kicsin van, az már azzal is előrébb van, ha átgondolja min tudna az életvitelén változtatni, és változtat is.

Ha érdekelnek további receptek, praktikák a háztartással kapcsolatban, keresd fel a www.haztartasipraktikak.hu oldalt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haztartasipraktikak.blog.hu/api/trackback/id/tr312087818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása