HTML

Háztartási praktikák kezdőknek és haladóknak

Mosás, főzés, takarítás csupa-csupa nemszeretem munka, de meg kell csinálni. Néha apróságok segítenek könnyebbé tenni az életünket, ezek gyűjtőhelye ez a blog.

Címkék

Linkblog

Archívum

stat

2010.06.11. 12:32 házisárki

Rántás kisokos

Címkék: főzés kezdő

Tartozom egy vallomással: szeretem a kelkáposzta-főzeléket :). Mégse főztem sokáig, ugyanis hadilábon álltam a rántással. Ha mégis muszáj volt, akkor csomós lett, és kevés. Most már megy a dolog, olyannyira, hogy már száraz rántást is csináltam.
Először is veszek egy edényt, kis serpenyőt, ha főzeléket akarok besűríteni, leveses fazekat, ha rántott levest akarok csinálni.

Vegyük a főzeléket: felmelegítem az olajat, majd megpirítom a lisztet. Ha piros rántást szeretnék akkor itt belerakom a pirospaprikát, elkeverem és máris öntöm fel kevés (kb. 1 dl) vízzel. Előveszem a habverőmet hideg és csomómentesre keverem, leveszem a tűzről, és felöntöm a főzelék főzőlevével, csomómentesre keverem ismét, és belekeverem a forró főzelékbe. Egy keveset hagyom még forrni, aztán kész. 

Ha leves lesz belőle akkor annyiban más, hogy a pirított liszthez hozzáadom a paprikát (+egyéb fűszert), felöntöm egy kevés vízzel, csomómentesre keverem, majd jöhet a leves mennyiségéhez szükséges víz.

Ha érdekelnek további receptek, praktikák a háztartással kapcsolatban, keresd fel a www.haztartasipraktikak.hu oldalt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haztartasipraktikak.blog.hu/api/trackback/id/tr152072866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása