HTML

Háztartási praktikák kezdőknek és haladóknak

Mosás, főzés, takarítás csupa-csupa nemszeretem munka, de meg kell csinálni. Néha apróságok segítenek könnyebbé tenni az életünket, ezek gyűjtőhelye ez a blog.

Címkék

Linkblog

Archívum

stat

2010.06.10. 17:04 házisárki

Szaporodó foltok

Címkék: mosás

Már többször előfordult velem, hogy beraktam a ruhát a mosógépbe és amikor kivettem foltosabb volt, mint előtte. Persze a pipától nem láttam, és kerestem az okát, na meg azt, hogy mivel tudom a foltot eltüntetni.

A bűnös az öblítő volt! Elkövettem azt a hibát, hogy akciósan sok öblítőt vettem, és sokáig állt és "kiüledékesedett". Erre két megoldás van: kivágni az egészet a kukába, vagy egy kis vizet tölteni hozzá (a teljes flakonhoz kb. 3 kupaknyit), és minden használat előtt felrázni.

 

Ha érdekelnek további receptek, praktikák a háztartással kapcsolatban, keresd fel a www.haztartasipraktikak.hu oldalt.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haztartasipraktikak.blog.hu/api/trackback/id/tr552072051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása