HTML

Háztartási praktikák kezdőknek és haladóknak

Mosás, főzés, takarítás csupa-csupa nemszeretem munka, de meg kell csinálni. Néha apróságok segítenek könnyebbé tenni az életünket, ezek gyűjtőhelye ez a blog.

Címkék

Linkblog

Archívum

stat

2010.06.29. 11:48 házisárki

Az a fájó hólyag

Címkék: egészség

Esküvőn voltam a hétvégén, na nem azért mondom, hogy dicsekedjek, a lagzira nem voltunk hivatalosak. Esküvőre mégse mehet az ember lánya farmerban, felöltöztem én is szépen, és felvettem az új cipőm is. Volt már rajtam fél órákat, nem is volt semmi gond. De most hiába mentünk autóval, gyalogolni is kellett a házasság kötő teremig meg vissza, ott is álldogáltunk egy keveset, sok volt a cipőmnek, vagyis inkább a benne szenvedő lábamnak. Otthon szomorúan láttam, hogy mindkét lábamon van egy-egy vízhólyag. Áldott lyánykoromban túráztam, így nem ijedek meg egy nyamvadt vízhólyagtól, több technikám is van ellene:

  • nem csinálok vele semmit, ha másnap (meg harmadnap) olyan cipőt tudok felvenni, amelyik nem dörzsöli, nyomja ez is egy megoldás lehet
  • lehet kapni speciális ragtapaszt, amely kifejezetten erre a problémára lett kifejlesztve, kiszárítja a hólyagot
  • ki lehet szúrni tűvel, elsőre elég fura érzés magadba szúrni a tűt, de nem fáj. Persze a tűt érdemes sterilizálni (alkohollal, vagy láng felett) és szintén steril gézzel kinyomni a hólyagban lévő nedvességet - na az fájhat. Gond lehet, hogy a tűszúrás hamar benő, és ha újra termelődik a hólyagban folyadék, akkor újra szúrni kell
  • ki lehet vágni a hólyagot, ekkor (sterilizált) ollóval egy kicsi lyukat vágunk, kinyomjuk a folyadékot, ezután érdemes leragasztani a vízhólyagot
  • meg is varrhatjuk a hólyagot, ekkor egy vékony cérnaszálat vezetünk keresztül a vízhólyagon, a benne hagyott cérnaszál kivezeti a folyadékot, és így könnyebben leszárad a hólyag

Én most a legutolsó megoldást választottam és jelentem egy éjszaka alatt eltűnt a hólyagom, csak a kicsit megnyúlt bőr emlékeztet rá.

Ha érdekelnek további receptek, praktikák a háztartással kapcsolatban, keresd fel a www.haztartasipraktikak.hu oldalt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haztartasipraktikak.blog.hu/api/trackback/id/tr42117107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása